Feedback eller gnäll?

Dina kunders synpunkter är, med rätt inställning, en gåva för att kunna utveckla sig och bli bättre i morgon. Det finns alldeles för många som inte vågar klaga öppet och offentligt. Det finns många orsaker till att vi inte är bra på att klaga. Det ena kan vara en...
Det börjar med en relation!

Det börjar med en relation!

Vem litar vi på och vem litar vi inte på? Vad är det som avgör om vi känner ett förtroende hos någon egentligen? Många brukar prata om att personkemin får påverka och att den har en stor del i mänskliga relationer. När vi pratar om service handlar det inte om att låta...
En roligare och mer positiv arbetsdag

En roligare och mer positiv arbetsdag

De senaste 15 åren har jag utbildat, föreläst och inspirerat människor inom områdena ledarskap, sälj- och service. Stort fokus har legat på att just utveckla kundbemötandet inom olika branscher och inom olika roller. Med små enkla medel är det fantastiskt enkelt att...