Webbshop

Servicedoktorn och Säljdoktorn

Service med hjärtat

Boken om Service och Sälj är helt unik i sitt slag då den nämligen saknar baksida. Det är två böcker i en. Läser du den från ena hållet är temat “Service med hjärtat” som jag har författat och läser du den från andra hållet är temat “Sälj med hjärtat” som har författats av Johan Dahl.

I delen “Service med hjärtat” ligger fokus på service i vardagen, bemötande och hur vi kommunicerar. Den vänder sig till alla som i arbetet, eller i det privata, möter andra människor och kommunicerar. Med andra ord vänder sig boken till alla människor. Boken tar upp massor av situationer som du kommer att känna igen dig i. Både privat och i arbetet. Den ger dig massor med tips och verktyg för att kunna skapa bättre möten och kommunicera enklare och bättre.

Enkelt beskrivet ger boken dig massor med små tips som kan ge stora förbättringar.

I delen “sälj med hjärtat” är fokus även här på bemötande och kommunikation men mer ur ett säljperspektiv. Den ger dig verktyg för att skapa bättre säljmöten med små enkla medel. Den går även igenom strukturer och de verktyg en duktig säljare ska behärska. Vill du kunna förbättra din säljteknik är detta boken för dig.

Beställa boken kan du göra här

Priset på boken är 200 kr inklusive frakt.

Din epost (obligatorisk)

Förnamn

Efternamn

Företag

Adress

Postnummer

Postort

Antal böcker

Eventuellt meddelande