Digitala föreläsningar
Tillsammans med Diploma har jag tagit fram två föreläsningar som du nu kan köpa och sedan har du möjligheten att titta på precis när du vill.
Den ena handla om kundservice och den andra handlar om att hantera utmanande och besvärliga kunder.
Service när den är som bäst
Oavsett hur länge vi arbetat med att ge våra kunder service kan vi alltid utveckla oss. Allt bra kan alltid bli bättre.
Den här kursen är uppdelad i 19 små delar som kan ge dig tankar, tips, aha och små verktyg och tips för att bli lite bättre imorgon än vad du var i går.
Klagomålshantering - grundkurs
I alla serviceyrken ingår det att möta missnöjda kunder. Det spelar ingen roll om du är en IT-tekniker, arbetar i mataffären, på försäkringsbolaget, vårdcentralen eller har någon annan roll och ska ge service. Att hantera de missnöjda är en del av arbetet, tyvärr.
Samtidigt finns det så många bra verktyg och tips för att kunna hantera de missnöjda på enkla och bra sätt.
Vill du lära dig mer att hantera just de här kunderna och få en enklare vardag är det här kursen för dig.
Get Notified When We Post New Work!
Reach Us
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus voluptatem.
13005 Greenville Avenue,
California, TX 70240
+22 140 006 754
contact@divifinance.com