av Christer Isehag | sep 9, 2015 | Motivation, Service, Tips & Tankar
För en tid sedan diskuterade vi om att det är viktigt att vara trovärdig i mötet med kunder, kollegor och alla andra du möter. Vad det innebar fanns det många blandade uppfattningar om. Även om vad man ska göra för att uppfattas som trovärdig. Det finns dock ingen...
av Christer Isehag | maj 12, 2015 | Motivation, Tips & Tankar
…är något som alla någon gång har sagt till sina arbetskamrater. Frågan är vad arbetskamraterna tycker om det. Blir de glada för din skull och nyfikna på vad du ska göra? Eller blir de glada för deras egen del eftersom de kommer att få en riktigt bra dag på jobbet?...
av Christer Isehag | nov 4, 2014 | Motivation, Service
…och nu ska du komma och lära mig hur jag ska göra mitt jobb. Man tackar… Det här har jag mött flera gånger och det är alltid lika spännande. Betyder 30 års erfarenhet att jag, per automatik, är bäst på det jag gör? När är lång erfarenhet något bra och när blir...
av Christer Isehag | maj 14, 2013 | Föreläsningar, Service
De senaste 15 åren har jag utbildat, föreläst och inspirerat människor inom områdena ledarskap, sälj- och service. Stort fokus har legat på att just utveckla kundbemötandet inom olika branscher och inom olika roller. Med små enkla medel är det fantastiskt enkelt att...
av Christer Isehag | jan 14, 2013 | Föreläsningar, Konflikthantering
Kritik eller feedback borde vara samma sak men bara orden gör att vi får olika känslor. Det händer att vi möter människor som stör oss eller vi irriterar oss på. Att ge en konsutruktiv feedback är något som de flesta av oss behöver träna på. På många arbetsplatser har...